חתונות חורף בתל אביב

רומנטיקה היא הרגע הזה בבית שאתם נצמדים מחובקים לחלון,

מביטים בגשם ומרגישים את הביחד ואת הבטן המפרפרת. הידעתם שרבות מהצעות הנישואים מתרחשות בחורף? אך מצד שני, חתונה, שהיא אחד משיאי הרומנטיקה אתם רוצים לערוך בקיץ. למה שלא תיקחו את מעטפת הרומנטיקה הטבעית של עונות השנה ותערכו חתונות חורף בתל אביב. חתונות בקיץ הן רק הרגל ואין שום סיבה מדוע לא להתחתן בחורף, זה אפילו עדיף!

חתונות חורף בתל אביב

מדוע כדאי לערוך חתונות בחורף?

אווירה רומנטית כבר אמרנו אבל האמת שלחתונות חורף בתל אביב יש יתרונות נוספים, בעיקר מנקודת המבט של הכנסות והוצאות.

עלויות נמוכות יותר –  אחד היתרונות הבולטים ביותר בחתונות חורף בתל אביב הוא להשיג את אותם אולמות אירועים או גני אירועים במחירים מוזלים. בקיץ המחירים נוסקים כי אולמות האירועים מלאים בחתונות מידי יום. בחורף זהו לא המצב, ישנם מעט אירועים והאולמות מחפשים אחר מקורות הכנסה ולכן מוכנים לנהל משא ומתן על המחירים.

מתנות גדולות יותר –

מכיוון שישנן פחות חתונות בחורף אתם זוכים למלוא תשומת הלב והדבר יכול להתבטא בין היתר גם במתנות אשר תקבלו, השייקים שזוג צעיר כל כך צריך בשביל לכסות את ההוצאות של החתונה. הסיבה היא שיש פחות נטל כלכלי על האורחים ולכן הם יכולים להרשות לעצמם יותר נדיבות.

אל תחששו יותר מידי מימים גשומים, זה יכול לקרות אך במזג האוויר הישראלי גם החורף מביא איתו ימי שמש קרירים. במקרה הכי גרוע אתם בתוך האולם וממש לא מפריע לכם הגשם. להפך, הוא עושה יותר חשק להתקבץ יחדיו.

חתונת חורף בצהלה

חתונות חורף בצהלה

כאשר הקמנו את אולם האירועים צהלה, שאפנו לבנות מקום המשתלב בסביבה אך גם תורם לה לסביבה. האווירה במתחם האירועים היא קלה ונעימה ומתאימה באופיה לסביבה. היה לנו חשוב לתת למקום אווירת גן אך במקביל לקחנו בחשבון חתונות חורף בתל אביב ודאגנו לשילוב נכון של גינה עם מתחם סגור. אלו המאפיינים המיוחדים של צהלה וזה מה שהופך את המקום לבית לאירועים. בתכנון ובעיצוב השקענו הרבה מחשבה ויצרנו את המקום המושלם לחתונות חורף. החורף צובע את המקום בקסם מיוחד ומשאיר רושם עמוק על האורחים.

רוצים לשמוע עוד על חתונות חורף בצהלה, התקשרו עכשיו 077-7296661

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *