גן האירועים שתרצו להכיר מקרוב

בשעה טובה, נסיך קטן נולד. מהו המקום לברית בתל אביב

זה הזמן לומר מזל טוב על הולדת הבן! לא בכל יום נולד לכם בן זכר וכעת הגיעה השעה להתחיל לחפש אחר אולם לברית אשר בו תוכלו לערוך את הטקס המיוחד והמאושר בנוכחות החברים והמשפחה הקרובה. רגע לפני שתתחילו הכנו עבורכם מדריך לבחירת אולם אירועים לברית אשר יוכל לסייע לכם בארגון ותכנון האירוע, כך שתוכלו לעבור אותו בשלום.

הזמן קצר והמלאכה מרובה, אין ברשותכם זמן ארוך, כמו בחתונה או בבר מצווה. יש לכם ימים ספורים, שבהם עליכם לבדוק, לבקר, להחליט, להזמין את האורחים, ועוד לא הזכרנו את המוהל…

איך מתחילים לחפש אולם לברית, ומהו גן האירועים שתרצו להכיר מקרוב?
בדרך כלל כאשר מדברים על מסיבת ברית נהוג לערוך אותו באולם או בגן אירועים ובשעות הצהריים. הפקת אירוע ברית אינה כרוכה בהשקעה גדולה מדי ביחס להפקת חתונה או מסיבות בר מצווה, ונחשבת לפשוטה יותר ואינטימית. על מנת להפיק את הטוב ביותר מהאירוע שלכם, עליכם לוודא כי אולם האירועים יהיה באזור מרכזי ביחס למקום המגורים שלכם ושל המוזמנים שלכם. כך  יהיה נגיש, קל ונח יותר להתנייד ולהגיע לאירוע.

מקום לברית בתל אביב צריך להתמקד ולדעת איך ומה מחפשים.

חשוב לבקר במקום, לשוחח עם הצוות, ולהתרשם עד כמה הוא שירותי, מנוסה, וערוך לטפל ולהתאים את עצמו לנסיבות המיוחדות שלכם. ולמי אין?

כדי שגם אתם תצאו מרוצים מכל התהליך הזה חשוב שתסגרו על אולם אירועים לברית שיתאים עבורכם במיוחד. יש חשיבות לדרך העיצוב,  כמו גם לאווירה וההיצע הגסטרנומי הנגישים והמתאימים לכם ולמוזמנים שלכם. נסו להתחשב גם בילדים הקטנים של האורחים וחפשו אחר אולם שניתן להוסיף אליו הפעלות לילדים ובמחיר שתוכלו לעמוד בו.

העריכו את מספר המוזמנים לאירוע והתאימו לו אולם או גן אירועים

אולם או גן, שיכול להכיל 450 אורחים עלול שלא להתאים לאירוע ברית של 180 אורחים, מכיוון שאינו קטן ואינטימי מספיק. אולם קטן מידי, וודאי שלא יוכל להכיל את מספר המוזמנים שלכם, לכן בחרו את המקום לאירוע שלכם בתבונה.


איך יראה האולם ביום הברית?

על מנת לקבל תמונה מלאה יותר של היום בו תקיימו את אירוע הברית עבור בנכם, חשוב שתבקרו באולם בזמן אמת כאשר מתקיים בו אירוע ברית אחר וזאת על מנת שתוכלו להבין טוב יותר איך יראה האולם ביום הברית שתכננתם, הן מבחינת עיצוב וסידור השולחנות באולם דרך המזנון ושאר הדברים הקטנים המאפיינים אולמות אירועים.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *