איך למצוא גן אירועים קטנים בתל אביב

איך להתמצא ולהחליט על מקומות לאירועים בתל אביב

היום הגדול הגיע, הרך הנולד הגיח לאויר העולם, מזל טוב ובשעה טובה ומוצלחת! החלטתם להתחתן, לקיים אירוע בר מצווה איכותי ומכובד, או מפגש לעובדים לרגל יום המשפחה. מהם המקומות לאירועים בתל אביב?

איך למצוא גן אירועים קטנים בתל אביב

איך למצוא גן אירועים קטנים בתל אביב

עכשיו עליכם לבדוק, להחליט ולארגן המון דברים במקביל, כשהבסיס להחלטה הוא מקום האירוע. אחרי ששמעתם המלצות מחברים ובדקתם באינטרנט, צמצמו לרשימה בת 3-4 מקומות לאירועים בתל אביב, שבהם עליכם לבקר כדי להתרשם.

תאמו עם הצוות, כדי שיהיה מי שימתין לכם ויקדיש לכם זמן לסיור, להסבר ולשאלות. בדקו את אפשרויות ההגעה למקום, את הסדרי החניה והנגישות למוגבלים ונכים. אל תתפשרו מראש, מכיוון שרבים ממוזמניכם לא יהיו מוכנים להתפשר בעניין זה.

מומלץ לסייר בגן האירועים כולו, באיזורי ההתכנסות והישיבה, בשירותים ובפינות השונות. אורח לרגע רואה כל פגע.

חשוב להתאים את העלויות הסופיות לתקציב שתכננתם מראש. כולנו מכירים את שיטת ה"אם כבר אז כבר", ויש בעלי עסקים שיודעים זאת היטב ומתבססים על כך בעת המו"מ. נסו לקבל מקסימום תמורה לתקציב הנתון, וזאת ע"י התאמת מס' המוזמנים לאפשרויות שגן האירועים ערוך לספק.

מקום גדול צריך להרוויח יותר, ואין סיבה לשלם יותר אם האירוע שלכם קטן. גן אירועים קטן ומתאים לדרישותיכם, יספק בדרך כלל מענה מיטבי בעלות סבירה.

אל תהססו לשאול ולברר מראש, האם הצוות והמקום מתאים לנסיבות המיוחדות שלכם. למוזמנים המיוחדים שלכם, לדרישות מיוחדות בעניין ההושבה, לנכים, לילדים ועגלות ילדים, למרחק ההליכה מהחניה לגן האירועים עצמו.

בדקו את התפריט והאפשרויות הקולינריות. האם הוא מתאים לכולם? האם יש מענה לצמחונים וטבעונים? לרגישויות שונות כגון לקטוז וגלוטן? האם יש מנות דיאטטיות ונטולות סוכר? אורחיכם המיוחדים ישמחו לדעת מראש את זאת, זה חשוב בעיניהם, ולעיתים זה יובילם להחלטה אם להגיע או לא.

תנו מקום לעיצוב על מגוון האופציות שמציע גן האירועים. העיצוב יכול לשנות ולהכתיב את ההתרשמות מהאירוע, מן הקצה אל הקצה. הפרטים הקטנים, האביזרים, הקישוטים, התאורה המיוחדת, עיצוב הכניסה, הבאר, השולחנות, החופה והשביל המוביל אליה, יישארו בזכרונכם, כמו גם בזכרונם של האנשים היקרים לכם.

אל תתביישו להציב בפני צוות האולם שאלות ודרישות מיוחדות, זה האירוע שלכם, מה שתכננתם שנים ארוכות, לעיתים היום החשוב בחייכם. אתם עשויים להיות מופתעים, עד כמה עשוי צוות מנוסה להיענות לפנטזיות שלכם, ואפילו לציין שהם כבר ביצעו זאת בעבר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *